Spanien imorgon!

Sitter och lägger över de sista låtarna på ipoden nu, måste gå upp vid fyra imorgon bitti eftersom att taxin kommer vid halv fem, lagom kul sådär! Kan tänka mig att planet går någon gång vid sju eller så. Har försökt att packa men det går verkligen inte, jag kan inte .. då tänker ni säkert, hur svårt är det att packa egentligen? Men för mig är det inte lätt, jag är rädd att jag tar med mig för lite kläder, och sen när jag packat klart så tycker jag det är onödigt att jag har med mig så mycket, och så börjar jag om igen. Och sådär är det alltid, jag lär mig aldrig! Mamma och jag hat redan bråkat några gånger om det där. Men Hedda och Tilda kommer snart och ska säga hejdå och vara här under kvällen, så jag vet vilka som kommer få hjälpa mig, mohah!

Och det sköna är att jag kommer ligga och steka på Spaniens stränder medans alla börjar skolan, och det känns helt underbart! Visst kommer jag missa lite, men det gör absolut inget för mig, är bara glad för det. Och sen kommer man tillbaka brun och fin medans alla andra börjar bli bleka, hah!
Ne mina vänner, nu måste jag fortsätta med packningen, och vi hörs när jag kommer hem, jag lovar att det kommer upp en hel del bilder, så kika in om två veckor. loooooooooooove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0