Hej mina vänner

Dåliga uppdateringar mest hela tiden, jag vet. Men det är ju sommarlov så jag är inte hemma så mycket, nu när vädret är helt underbar. Idag vaknade jag vid halv ett, ringde Linnea på en gång och frågade om hon skulle med till stan, och gullig som hon är så ville hon det. Jag var nämligen tvungen att köpa lite sommarkläder, jag kände att det inte fanns så mycket i min garderob eller rättare sagt har jag blivit trött på alla kläder. Och jag hittade en hel del fint. Efter vandringen inne i stan så mötte vi upp folket för ett kvällsdopp på stendal.

Hann inte uppdatera igår som sagt men jag var ju på allsång på skansen, hur mysigt som helst och underbart att träffa bruttorna som jag har saknat så mycket. <3
 





Ph, Hedda och jag


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0