potatis

Igår mötte jag upp Hedda och Tilda, vi gick och hämtade våra biljetter. Och fördröjde även tiden på gina tricot, ni som vill se hur... kolla in video klippen på Heddas blogg, haha!  Sedan var det dags för film, och jag säger bara en sak ni måste se ice age i 3d om ni nu inte har gjort det, jag rekommenderar den hårt. Efter det åkte vi hem till Tilda och kollade på tv resten av kvällen, somnade rätt sent, och enligt Hedda hade jag pratat i sömnen också..

Imorse vakande vi vid tio tiden och far iväg till flatenbadet, men bestämde oss rätt så fort för att åka tillbaka till tildas tomt och sola där istället, vilket var hur bra som helst. Och sen åkte jag och Tilda in till söder och gick på den bästatse restaurangen och åt lite indiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0