najs bajs

Hej gott folk, dagen har inte varit speciellt händelserik. Men imorgon fyller bästa Caroline år, så vi ska dit för att fira henne, och sen ska vi troligtvis dra vidare. Ska bli hel kul eftersom att det var så länge sen jag såg henne, och även dom andra bruttorna. Hade grov panik eftersom att jag inte viste vad jag skulle ha på mig, och det kan ta seriöst flera timmar för mig att välja kläder så att fixa det dagen innan är ett säkert kort. Ringde Tilda på en gång, och helt plötsligt hade jag ingen panik längre och nu är kläderna valda. Jag lovar att bilder komma att komma upp, eftersom att Hedda kommer vara med, och hon har alltid kameran i sin högra hand. Har även försökt få tag i Hanna hela dagen utan något resultat, så Hanna om du ser det här.. ring mig!!  

Avslutar med en festlig bild på mig själv, voff!


Kommentarer
Postat av: T

SÖTNOS! ( :



du är så grymt jävla söt du! ;D

2009-07-16 @ 23:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0