sho abo

Har inte vart hemma idag, kom nyss hem så därför har jag tyvärr inte hunnit uppdatera något. Åkte till stndal med Linnea, tidigt som satan. Där låg vi och glassa till ungefär halv sex, då papi kom och hämtade mig och Flisan. Åt middag med flisan på pizzan, och sen kom också Maria. Efter det bestämde vi oss för att ta ett kvällsdopp vid bryggan, jag bangade på att bada med några badade. Efter den vistelsen så cyklade jag hemåt, och nu sitter jag här med feting panik för morgondagen eftersom att tandläkaren väntar.

Kommer nog inte hinna uppdatera så mycket imorgon heller eftersom att jag kommer glassa på stendal, och sen möta upp bruttorna för allsång på skansen, yey!

Vi hörs babes! PÖZZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0