studiedag

Studiedag idag hur bra som helst, vakande för ett tag sen ska snart fixa till mig och kila ner till stationen för att möta Pernilla. Vi får se vad vi hittar på, kanske åker in till stan och tar en fika eller något. Men hon sover nog här i alla fall.

Okej nu till lördagen, hahaha vet inte vad jag ska säga om den kvällen om jag ska vara ärlig, men med några få meningar kan jag beskriva kvällen.. Hedda var sten full, jag har aldrig sett henne så full i hela mitt liv, Tilda hann jag aldrig se, hon sprang runt och var Dr Phil hela kvällen, själv var jag bara allmänt vidrig!! Minns inte riktigt när jag vandrade hem, men sent var det. Vaknade upp på söndagen, och då var det dags för jobb, mmmmm vad mysigt det var..!

Kika in senare, bilder kommer. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0