nixter här!

Mötte upp Pernilla på tåget till stan igår som sagt, vi tog en fika och kikade runt lite jag fick med mig en del saker hem, mest nödvändiga saker. När vi var på väg hem kom på vi på den briljanta idén att köpa med oss godis hem, det gjorde vi också. Vi fick dåligt samvete och bestämde oss för en cykel tur, ena cykeln gick sönder under turen och jag var livrädd hela tiden att den skulle kollapsa helt när jag satt på den och trampade, men som tur var kom vi hem. Avslutade kvällen med en film, och mer godis.

Idag vaknade vi upp vid halv åtta tiden, och hjälp vad kallt det var imorse, jag dog lite när jag gick ut, fy. Jag kom nyss hem från skolan, skulle egentligen jobba i Tullinge idag men fick ett meddelande om att Hedda skulle få jobba själv i Solna, så jag ändrade mig fort och nu är det bestämt att jag jobbar med Hedda ikväll. Sitter och lyssnar på lite musik, ska försöka plugga lite snart... om jag orkar.  Vi hös ikväll.



Kommentarer
Postat av: purcan

otroligt att cykeln höll för både dig och mig, är imponerad ;)

2009-10-06 @ 15:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0