Hemma!

Nu är jag hemma från Gotland, det gick bra kom hem med två medaljer så nu är jag en stolt tränare. Kom nyss hem från träningen, bror kom och hämtade mig sen åkte vi till donken och köpte med lite maaaaat, hej fetto! Jag som sällan rör min kropp, var faktiskt ute och motionera med Hedda förra veckan, jag lägger upp en bild på hur otroligt fagra vi var den kvällen. Slänger upp en planering för veckan;

Onsdag: Skola, träning, åka till Enskedehallen och kolla på tävling.
Torsdag: Skola, träna barnen i Solna med Hedda.
Fredag: Skola, begravning
Lördag: Träning i Solna, krök med Hedda & Tilda (?)
Söndag: Träning, sen bara ta det lugnt.


 
Finns inga ord!


Kommentarer
Postat av: Hanna

FjåorRtiSzCH

2009-11-04 @ 10:35:40
Postat av: Anonym

hej söt. är du singel?

2009-11-04 @ 11:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0