Torsdag idag mina vänner.

Börjar kvart över tolv idag, hur bra som helst! Prov i rättskunskap andra lektionen, får se hur det går har inte pluggat så mycket, får ta det sista på tåget på väg till skolan.  Efter skolan är det fort hem som gäller, möter upp Hedda och sen blir det träning i Solna. Kommer väl hem vid nio tiden, då måste jag packa allt eftersom att jag åker till Gotland på fredag, jag ska alltid göra allt i sista sekund, jag lär mig aldrig! Nu måste jag läsa igenom det sista i boken, vi hörs ikväll, PUSS!´


 


Kommentarer
Postat av: alexander duru

åh, dina ögon dör för dom nicki. tänker på dig, jämt

2009-11-04 @ 10:35:51
Postat av: Mohammed

MMMM va fin! ring mig, 0707221317

2009-11-04 @ 10:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0